maanantai 30. kesäkuuta 2008

Leikitäänkö?

Dio sai uuden leikkikaverin tänään villakoira uroksesta (reilu 2v). Mikään ei herrojen tahtia haitannut vaan heistä tuli heti ystävät ilman minkäänlaisia kähinöitä. Mitä nyt Diolle piti välillä muistuttaa ettei toisten takapuolissa saa roikuskella haistelemassa :)

"hei kundi, mä olen Dio, entäs sä?"
"Siis niin mitä vanhoja luita, en mä haista mitään..."
"juostaan vähän kilpaa vai mitä poitsu"
"Täältä meee tulllaaannn..."
"Tuosta ei oteta, sähän otit varaslähdön" "No enpäs ottanut, mulla on vain parempi kunto"Pojat hippasilla: "Et saa mua kiinni läl läl lälä lää" "Ootahan kakara mä sulle näytän"
"Otas kiinni jos saat pentu" "Epäreilua piileskellä roskisten takana!"
Juoma tauko että kestää ajaa kotiin:
Melkein tunnin herrat laukkasivat ja hetken aikee Dio olikin kotona rauhallinen. Ruuan jälkeen voimat kuitenkin palautuivat ja nyt hillutaan isoveikan kanssa :D

Ei kommentteja: