keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

Vanhoja ystäviä

Käytiin etelämpänä juhlistamassa hyvän ystävämme syntymäpäivää ja oliivin (Emmi neidon avulla) oli tarkoitus opettaa härskeilevälle Diolle miten tyttöjen kanssa ollaan. Valitettavasti Dio oli sen verran vieraskorea ettei Emmi päässyt herraa pölläyttämään huonosta käytöksestä.
Emmin piti tarkistaa tietysti mikä kollinpoika tänne heidän pihalleen oikein on päästetty:
Sitten piti hiukan lällätellä vanhemmalleen kun yritettiin haastaa leikkimään:
Lisää lällättelyä:
Emmi sitten välillä sanoi että "nyt poika saat lukea rukoukses" Diohan totteli, nöyrä poika...
"En mä tosissani, en mä tosissani"!
"Rauha, rauha! Mä olen vaan pieni poika!" "Kylläpä naiset puhuu rumia kun ne suuttuu..""Okei okei, mä olen kiltisti!"

Herra ei ollut kiltisti vaan taklattiin:
Dio ei kuitenkaan jäänyt murjottamaan kun vanhempi rouva ilmoitti että "mä lepään nyt!" vaan löysi uuden ystävän: 3v, Atte kokista.
"Ollaaks hei kavereita?"
"Joo, ollaan vaan, syötkö säkin ruohoa"? "Nääh, en mä oikein taida perustaa ruohosta...."
"No, mul on täällä jo soppa tulossa, mausteet vaan puuttuu"
"Eikö olekin herkullisen näköistä ruohosoppaa, maistaisit edes vähän"
"Kaipaa vähän suolaa sanoisinko".
"Käydäänpä sitten hakemassa mausteet"
"Sori, kyllä mun pitää palata kotiin vahtimaan tuota emäntää, mut nähdään hei taas"! "PUSUJA"

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oih ihania kuvia diosta ja pojasta. :) Hellyyttävä pari. Et kyllä rae valehdellut yhtään.. :D

Terv Piia

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vielä vierailusta! Atte edelleen haaveilee Diosta. No, hyvät dvd-elokuvat kyllä ovat auttaneet Dion ikävään.
Oliivi kyllä otti hyvät kuvat. Tietysti Aten ja Dion yhteiskuvat ovat parhaita. Halauksia!

Anonyymi kirjoitti...

Heeeiii! Nyt vast katsoin tuon otsakkeen..vanhoja ystäviä..ikäähän taisi tulla riittävästi... ;)

Olive kirjoitti...

Ystävän vanha, muruseni, ystävänä vanha. Muutenhan me ollaan sun kanssa ikinuoria *hali*